Dzisiaj jest niedziela, 25 lutego 2018 r.
Imieniny obdchodzą: Cezary, Donat, Wiktor, Alma, Jarosław

Eksploatacja i konserwacja oświetlenia drogowego

Wraz z rozpoczęciem 2017 roku, w Gminie Sulików obowiązuje nowo podpisana umowa dotycząca  eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych.

Umowa została zawarta z Turon Dystrybucja S.A. Oddział w Jeleniej Górze, który jednocześnie jest właścicielem 880 punktów świetlnych znajdujących się na terenie Gminy Sulików. Zawarta umowa obejmuje 1170 punktów świetlnych (w tym 290, których właścicielem jest Gmina) znajdujących się na terenie całej gminy. W celu utrzymania obiektów w należytym stanie technicznym, zakres czynności eksploatacyjnych obejmuje między innymi: przeglądy techniczne opraw latarni, urządzeń i aparatury; naprawę i wymianę uszkodzonych elementów zasilających i sterowniczych; wymianę uszkodzonych źródeł światła; likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.); usuwanie awarii sieci bez zbędnej zwłoki.


Na uwagę zasługuje fakt, że w ramach zawartej umowy, w bieżącym roku zostanie wykonana rozbudowa sieci oświetlenia drogowego, obejmująca między innymi:

  • oświetlenie odcinka drogi od skrzyżowania głównego do cmentarza w Radzimowie Górnym oraz części cmentarza komunalnego w Radzimowie,
  • budowę oświetlenia drogi wewnętrznej nr 383 i 360 w Studniskach Dolnych oraz oświetlenie nowo wybudowanego placu zabaw,
  • budowę oświetlenia ulicy Dębowej w Sulikowie.

W sytuacji stwierdzenia uszkodzenia bądź awarii oświetlenia, prosimy o zgłoszenie takiego faktu do Urzędu pod nr tel. 75 77 87 288.

« powrót