Na terenie Gminy Sulików usunięto 38,7 tony azbestu
Gmina Sulików w br. kontynuowała akcję usuwania azbestu z nieruchomości mieszkańców. W wyniku realizacji zadania w 2023 r. usunięto 38,7 Mg wyrobów zawierających azbest pochodzących z 13 dachów budynków mieszkalnych.
Zadanie zrealizowano ze środków finansowych przeznaczonych na realizację gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Całkowita wartość zadania to 33 436,80 zł, dotacja z WFOŚiGW we Wrocławiu sięgnęła 13 482,00 zł a wkład własny Gminy Sulików stanowił 19 954,80 zł.
Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy wyrazili zainteresowanie udziałem w programie. Warto podkreślić, że dzięki konsekwentnej realizacji programu stopniowo zostanie usunięty niebezpieczny dla zdrowia azbest.